Dankort + VISA/Dankort VISA Electron MasterCard VISA ViaBill MobilePay

Retur og refundering

Har du spørgsmål til din levering, eller hvilke muligheder du har, så finder du her de mest stilelde spørgsmål. Vi vil selvfølgelig også gerne svare på mail og telefon :) 

Vi har også besvaret spørgsmål inden for andre kategorier som du finder her:

 

Kan jeg sende mine varer retur? 

Ja, så længe varen er salgsbar igen og leveres i den originale emballage, inden 14 dage, efter du har modtaget din ordrer. 

Har du købt et specialsyet solsejl, tager vi det ikke retur - med mindre der er tale om en reklamation eller fejl på varen - da det er specialsyet til dig. 

Skal du sende noget retur til os, kan du finde et gratis returlabel lige her.

 

Jeg har fortrudt min bestilling 

Du kan sende varer retur i den originale emballage, inden 14 dage, efter du modtaget din ordrer, så refunderer vi beløbet.

 

Hvor langt tid går der før jeg får mine penge retur?

1. Når vi modtager din returnering behandler vi den hurtigst muligt, så du får dine penge tilbage. Der kan gå op til en uge, efter vi har modtaget din forsendelse til vi behandler sagen, og tilbagefører beløbet til dit kort.

2. Der går et par dage fra vi har sat pengene tilbage på dit kort, før du kan se dem på din konto - Det er forskelligt fra bank til bank. 

 

Jeg er utilfreds med min bestilling

Kontakt os, og lad os finde en løsning så du bliver en glad kunde :)

 

Jeg har en reklamation

Du har 2 års reklamationsret fra købsdato jævnførende købeloven. Find din ordrebekræftelse, og skriv en mail til os med dit ordre nr. og beskriv problemet - gerne med billeder.

Vi behandler din reklamation i overenstemmelse med den danske købelov, og vi sørger for at finde en løsning til dig hurtigst muligt.   

 

Returnering ved køb via EAN faktura (institutioner og skoler)


Hvis du har betalt via EAN fakturering, så bedes du oplyse reference nr. samt konto nr. som vi skal tilbageføre pengene til.