Som udgangspunkt fremgår leveringstiden på alle produkter som du finder på shoppen. Da vi har mange varer som kommer fra forskellige leverandører kan der være forskel på ledveringstiden på enkelte vare. Her besvarer de de mest almidnelige spørgsmål vedr levering af varer.
Vi har også besvaret spørgsmål inden for andre kategorier som du finder her:
- FAQ - vores solsejl og forretning generelt
- FAQ - betaling og fakturering
- FAQ - specialsyede soslejl
- FAQ - leveringsmetoder og leveringstid
- FAQ - retur og refundering
- FAQ - montering af solsejl
- FAQ - specialopgaer og totalentrepriser
- FAQ - levering og montering af stolper
Hvor lang er jeres leveringstid?
Hvor er min ordrer?
Hvem leverer min bestilling?
Jeg har ikke modtaget en mail med en ordrebekræftelse
Kan jeg afhente min bestilling hos jer?
Nej, desværre. Vi benytter os af et yderst effektivt fjernlager, hvor vi arbejder hurtigt og effektivt for at sende dine varer af sted hurtigst muligt. Det er ikke muligt at afhente din bestilling hos os. Har du brug for at få hastet din ordre kan du altid kontakte os, så gør vi gerne have vi kan for at hjælpe dig, hvis det er muligt.
Jeg har ikke modtaget min ordre
- Du modtager en mail med et tracking link fra GLS, når din pakke er gået fra vores lager, så tjek den først.
- Det kan ske at din ordre er forsinket. Hav dit ordrenummer klar, når du kontakter os, så finder vi ud af hvor pakken er.
Jeg mangler noget af min bestilling
- Nogle gange opretter vi del-leverancer på enkelte ordre, hvis nogle produkter er i restordrer. Vi oplyser altid kunder om del-leverancer, så tjek om du har fået en mail fra os.
- Hvis din ordre bliver sendt i flere pakker, kan du altid se på din leveringsseddel, hvad pakken indeholder og hvornår du kan forvente resten leveret.
- Skulle du mod forventning stadig mangle noget, kan du altid tage fat i os på mail, chat eller telefon alle hverdage. Hav dit ordrenummer klar og informationer om det du mangler, så gør vi vores bedste for at løse problemet hurtigst muligt.
Jeg har fået den forkerte varer tilsendt - hvad gør jeg?
Har du fået en forkert varer, fikser vi problemet med det samme. Kontakt os på mail eller telefon, så sørger vi får du får tilsendt den korrekte varer med det samme.
Send den forkerte vare tilbage til os, og beskriv fejlen på returseddelen - Du kan hente et gratis pakkelabel på vores returportal her
Kan jeg ændre noget i min bestilling, når jeg har tjekket ud?
Vores lagerpersonale pakker altid din ordrer hurtigst muligt, hvorfor det kan være for sent at ændre noget. Men vi gør selvfølgelig altid hvad vi kan, når du kontakter os :) I tilfælde af at du ønsker at sende nogle varer retur til os, så tilbyder vi gratis returfragt via vores returportal.
Jeg vil annullere min bestilling
- Kontakt vores kundeservice team, så hjælper de dig med at annullere din ordre. Vi sender ofte pakkerne ud samme dag, derfor anbefaler vi du kontakter os hurtigst muligt.
- Er pakken allerede sendt afsted, kan vi ikke gøre noget. Du kan altid et gratis pakkelabel til retur her, så får du pengene retur så snart vi har den.